Gulligheten försvinner aldrig!!!

Farmor var här idag och sa att Elliot blivit så lång och att hans hullighet nästan försvunnit. Efter ett tag säger Elliot: "Har min gullighet försvunnit, mamma?". Mitt hjärta gick nästan sönder! Den försvinner ju aldrig!!!

Eftersom det är prick en månad sedan jag skrev mitt förra blogginlägg (förlåt, om det nu är någon som fortfarande läser), så kommer här en kort sammanfattning av september månad!

Först var det en jätteregnig höst...

Och så fyllde Ellen 4 år och då blev det piratkalas!

Sen kom mormor och då blev samtliga Bergstrandare sjuka...

... men sen vände både väder och sjukdom tack-och-lov!

Mormor underhöll barnen och jag fick putsa fönster! Jippi...?

Ljuvliga bilder!

Elinas nya hobby. Det är snudd på nyckelpigeinvasion, så hon kan väl få behålla en? :-)

Och mormor köpte nya roliga presenter förstås.

Och så åkte mormor hem och det blev Piratskeppslopp för hela slanten! Heja Elliot!

Även vi föräldrar måste sysselsättas!

Lättskrämda mamman blir tvingad att medverka i farlig ballonglek.

Nä, nu får det vara slutbloggat för idag! En annan dag ska jag lägga in små videosnuttar istället.

Kommentarer

Linda sa…
Hej Linda, jag läser alltid! :)
Hur som helst så hade jag skovånda där på andra sidan atlanten men kom tillsist fram till att jag köper nog nåt som jag hade velat ha då jag var liten. Ska skicka dem med posten. Ha det så bra och många kramar till er!

Populära inlägg