En födelsedagsklänning...?

Jag är inte en person som lätt kommer på vad jag vill ha i födelsedagspresent. Men i år har jag kommit på att jag vill ha en klänning. Jag hittar dock aldrig klänningar som passar mig, så jag kom på att man kanske kan få en uppsydd. Som tur är har jag en mycket begåvad bekant som kan sånt här, men då måste jag tydligen välja modell. Hjälp! Och jag menar hjälp! För alla er som läser men inte kommenterar så kan ni väl göra ett undantag? Tänk inte på mönstret utan modellen och skriv vilken som tror blir finast på mig.

Klänning 1

Klänning 2

Klänning 3

Klänning 4

Kommentarer

Jag tror på klänning # 2 :-)

Lycka till!

Kram s
Anonym sa…
Hej! Jag tror också på klänning nr 2/puss mamma
Anonym sa…
Jag röstar på klänning 3. Fast 2:an är också fin :)
Kram Linda
Lillasyster sa…
Jag tror också på klänning nummer 2.. :)
Puss å kram!
Anonym sa…
Jag håller med. 2:an skulle passa bra, det var en jättefin modell.
/Marie

Populära inlägg