Måndag idag!

Under helgen har jag sjungit på ett syrianskt dop, vilket var en upplevelse! Vad som var en ännu större upplevelse var att Per hade dammsugit och skurat när jag kom hem! Det fick mig på bättre humör än alla blommor i hela världen. <3

Förutom dopsång så hann Elliot gå på två kalas och hela familjen hann gå på farmors julkonsert. Det var väldigt mysigt! Och så sjöng jag och Joyful gospel choir i Missionskyrkan söndag morgon... Inte konstigt att det känns lite skönt med måndag idag. :-)

Idag har vi letat fram en dammsugare i lämplig storlek åt minsta lilla Bergstrandaren i familjen. När det kommer till leksaker så har detta hushåll i det närmaste obegränsade resurser. Det var hur som helst rätt sak till rätt person!
Flöjten har han letat fram på egen hand... Han övar på flöjt samtidigt som han övar på att hålla balansen. Man kan tro att han är en kvinna. ;-)

Elina poserar så glatt när man ber henne!

"Kan du ta en bild när jag är arg också?"


Nu väntar vi mest på att Elliot ska komma hem så att vi kan åka till biblioteket! Under tiden pusslar vi och ska väl hinna få i oss lite lunch också. Bilen är besiktad av pappan idag så det blir buss till Knivsta till barnens stora förtjusning!

Kommentarer

Populära inlägg