Många sjukdagar och många böcker!

Vi kom hem onsdag den 17 augusti på kvällen och jag ägnade hela torsdagen åt att tvätta och hänga tvätt. Samtidigt blev jag sjukare och sjukare. Jag hade en förfärlig huvudvärk och förkylning. Per fick komma hem från jobbet och jag låg däckad i flera dagar. Inte förrän idag (11 dagar senare!!) känner jag mig något så när frisk. Bara lite hosta kvar.

Det som också hände var allt annat. I lördags sprang jag och Elina Glädjeruset (dumt med värsta hostan) medan Per och Levi var funktionärer.


Elliot var på handbollsuppstart. Vi åkte vidare till kusinernas kalas och därifrån direkt till 30-årskalas. Phu! Och upp kl. 7:00 söndag och iväg till Elliots handboll. Jätteroligt och kallt! Jag hade ingen aning om att handboll kunde spelas utomhus och hade således inte förberett för en kylig förmiddag. 


Sedan iväg och handla 19 000 par skor till alla barn vars fötter vuxit i raketfart. Och så hem och handla och städa. Vet ni hur eftersatt städningen blir i ett hus där det bor två jätteförkylda föräldrar? Mycket hur som helst.

Och jag har fått upp ett bok-il. Jag läser och läser. Jag har fått 100 boktips (tack) och jag har inhandlat några av dem. Ska bli kul att testa andras tips!

Kommentarer

Populära inlägg