Ovanligt!

Per har övergett oss för Island, vilket sannerligen är fräckt eftersom Island var min dröm och inte hans. Men nu är det som det är. 

Man kan åtminstone ha roliga SMS-konversationer på temat ”Isländska





Och Elliot har åkt på ”breddläger” i Enköping. Oklart vad som ska breddas.

I alla fall är det inte ofta (om det alls har hänt) som jag är ensam hemma med Levi och Elina en helg. Elliot tyckte att det var slöseri med husutrymme att sova i samma sovrum, men det är mycket mysigt! 

Jag fick storhetsvansinne och föreslog en kryssning eller en hotellövernattning, men båda barnen var eniga i att bara åka till Turbo. Så det gjorde vi. Jag föreslog att vi skulle äta på Pinchos efteråt, men Levi tyckte att vi skulle äta köttbullar. Hemma. Där gick dock min gräns, så det blev Pinchos ändå.





Supergott! Och på grund av något slags bonussystem som jag inte kände till fick vi världens rabatt. Hela notan landade på 79 kr. Sällan dricksar man väl 39%, men det gjorde jag idag! 😊

Kommentarer

Populära inlägg