Små avtryck

Vad är det jag vill säga? Varför bloggar jag? Är det för min egen skull eller någon annans? Vad kan jag lämna ut och vad bör jag hålla inne med? Är det en dagbok? Nja, mer en uppiffad version av vardagen. Mitt mellan rädsla att lämna ut någon annan (och mig själv) och en vilja att dela med mig knapprar jag fram några ord och ganska många bilder emellanåt. För att hålla bloggen vid liv. Men det jag ville säga har jag i stort redan sagt. Men när jag tittar tillbaka i bloggen känner jag mig rik. Rik på minnen och tillfällen och uttryck och saker jag vill minnas.

Detta vill jag minnas.

Stughelgen när vi verkligen lekte med barnen.



När vi stannade för att fotografera en älg på hemvägen.



När jag fick hem en liten gris från fritids.



När barnen fick leka med farmor en ledig dag medan jag jobbade.



När Levi var med på sin tredje judotävling och det var SÅ spännande.



Små ögonblick som kanske inte hade lämnat något avtryck utan bloggen.

Kommentarer

Populära inlägg