Nyårslista

Vad vore väl slutet på året utan en lista? På en blogg som inte lever? Kan knappt tänka mig något roligare!


Detta gjorde jag som jag aldrig gjort förut
Badade i algblommande vatten

En bok jag läst
Ålevangeliet. Konstigt att en bok som handlar om ålar kan vara så bra!

En plats jag besökt för första gången
Miami

Något jag lärt mig
Vad det är gluten i

Vad spenderade jag mest pengar på
Resan till USA

En teveserie jag följt
Vår tid är nu

En låt jag minns från 2019
Rosa himmel

Ett mål jag nått
Kommit igång med God Juridik

En sak jag är stolt över
Mina barn 💓

Nästa år vill jag ha mer av
Tid med min släkt

Nästa år vill jag ha mindre av
Hälsporre

2020 ska jag lära mig
Att lägga undan mobilen lite mer

2020 ska jag börja med
Ta en promenad på lunchen emellanåt

2020 ska jag sluta med
Att äta så mycket godis

2020 ska jag fortsätta med
Träningen som jag mår så bra av


Kommentarer

Populära inlägg