En lista!

Vad kan väl vara roligare än att sammanfatta (förra) året i en lista?  Det kan knappt finnas någon som gillar listor så mycket som jag.


Detta gjorde jag som jag aldrig gjort förut
Opererade bröstet. Inget jag rekommenderar, särskilt dåligt i kombination med sol- och badsemester.
Jag åkte också Helix efter åratals vånda. Och överlevde!
Blev certifierad styrelse-arbetare.


En bra bok jag läst
Det första schiffret (plus 3 böcker till i samma serie) av Denise Rudberg. Snöade helt in på andra världskriget.


En plats jag besökt för första gången
Warner Bros Harry Potter tours i London. SÅ KUL!


Något jag lärt mig
Att hur sjuk man än är i influensa kan man se till att det blir ett julfirande ändå. Med städning, julmat, julklappar finkläder och allt. Kan även fritt översättas till att kärleken till ens barn vet inte några gränser.


Vad spenderade jag mest pengar på
Flygresan till Turkiet som fick betalas två gånger p g a Deturs konkurs.


En teveserie jag följt
The Intern.


En låt jag minns från 2022
Palomino med First Aid Kit är min nya favoritlåt!


Ett mål jag nått
Kunnat börja om med padel igen!


En sak jag är stolt över
Alltid stolt över mina fina barn. 


2023 vill jag ha mer av
Sol på sommaren och snö på vintern.


2023 vill jag ha mindre av 
Krig, inflation, elkris och sjukdomar.


2023 ska jag lära mig
Mer om marknadsföring.


2023 ser jag fram emot
Konsert med Laleh och hitta på roligheter.


2023 ska jag sluta med
Att vara för pessimistisk. Våga tro att det mesta löser sig. 


2023 ska jag fortsätta med
Spela padel!

Kommentarer

Populära inlägg