Dax för en uppdatering!

Livet som heltidsarbetande rymmer inte just någon extra tid för bloggning har jag upptäckt.

Jag och Per har firat 10-årsdag! Den 25 april firade vi vårt 10:e år i ihop. Det är ju inte riktigt klokt! Vilken tur jag har som har fått haft Per för mig själv så länge. Jag tror att jag är ovanligt lyckligt lottad.

Den enda för mig


I fredags ringde kommunen och berättade att Elliot skulle få börja på förskolan Piratskeppet på måndagen, så nu håller han på att skolas in för fullt! Vi är så otroligt nöjda redan nu och Elliot också! Han vill inte gå hem! Stora fina killen!!

Jag är bokad att sjunga på fyra dop inom kort och har fått förfrågningar om fler! Dopguiden blev en riktig framgång för mig måste jag säga! Imorgon ska jag sjunga på två dop i Alsike kyrka. Hoppas att alla blir nöjda!

Per och CG har påbörjat altanen så det verkar som den blir klar denna våren!

Ibland känns livet så himla bra!

Kommentarer

Populära inlägg