Världens bästa mammor

Jag glömde att berätta att jag fick världens bästa present på mors dag! Elina sa nämligen "Jag älskar dig verkigen jättemycket mamma!". Jag är priviligerad som får höra de fina orden! Allt man älskar sina barn får man tillbaka på direkten och mer därtill!

Min mamma är förstås också en bra mamma som fick choklad och lotter i brevlådan. :-)

Och hennes mamma i sin tur är världens bästa mormor som fick mig att gråta lite på jobbet idag när hon skickade ett fint SMS! Tilläggas ska att jag har ett eget rum och inte är värst svårgråten. Jag gråter t ex varje vecka när jag ser Grey´s anatomy. Tillägg två är att det inte är alla mormorar som kan SMS:a. :-D

Tre generationer mammor! De bästa?

Kommentarer

Anonym sa…
Absolut de tre bästa. Puss o kram från en av dom.

Populära inlägg