Hola

Hola queridas amigas!

Man kan inte säga att spanskan har återvänt som ett rinnande vatten, men åtminstone gör den sig påmind och jag är nöjd över att ha pratat en hel mening med taxichauffören idag på mitt initiativ. Eller snarare Elliots eftersom det gällde att han blev så förtjust i den spanska musiken som var på i taxin. :-)

Vi har det så skönt som man kan på vår semester! Vi badar i både hav och pool och leker i Lollo och Bernies miniland varje dag. Idag skulle vi ha en trevlig utflykt och åka på delfinsightseeing, men det blev mindre lyckat. Precis när vi var framme vid delfinerna blev Elliot (och en massa andra passagerare) sjösjuk. Sen var resten av turen en mindre pina, men han somnade som tur var efter en stund. Väl iland var han lika pigg som innan, medan de sjösjuka vuxna såg lite mer medtagna ut.

För övrigt är all inclusive ett mycket bra alternativ när man har barn och med buffé finns det alltid något som alla gillar. Frukosten är en dröm! Efter middagarna dansar barnen (och jag) på minidisco som är väldigt uppskattat. Vi har gått på hela hypen med Childrens sunwing resort och köpt både maskotar, t-shirts till barnen och hela familjen nynnar den jädra Lollo & Bernie-sången. ;-)

Barnen sover redan och nu ska jag gå tillbaka och hålla Per lite sällskap.

Semesterhälsningar från Bergstrandarna!

Kommentarer

lena sa…
Hej familjen!
Jag gläds åt att ni har det så bra!!!
Det blir roligt att se foton och höra mer om resan.
Kram farmor Lena

Populära inlägg