Hösten är här

Jag har varit så trött på sistone! Mycket jobb och lite sömn i kombination med någon förkylning som aldrig bryter ut tar musten ur mig! Och det är inte bara jag som är sömnig. Även lilla snuttan har fått sin beskärda del av dagissnuva och kvällströtthet. Man kan säga att jag och Elina hade en egen tjejkväll i soffan i fredags.

Här provar barnen mustascher på kräftskivan. :-D


I övrigt så har vi ett fullt schema, men ett härligt liv! Barnen är gosiga och sams för det mesta och vi njuter av den sista solen ute och lite plock inne. Vi har plockat plommon hos farmor som jag har kokat kräm på, Per har monterat ihop en ny garderob till Elina och den här eftermiddagen har vi varit på en skogspromenad på Elliots initiativ. Snart får vi dessutom börja packa för en skön utlandsresa! Kan det bli bättre?

Kommentarer

Linda sa…
Hej vännen!
Nu var det allt för länge sen igen!
Hoppas att du får lite ny energi när ni nu åker - var är ni på väg?
Har i norr är det lite förkylt och kallt, men annars bra.
Hälsa till familjen från oss!
Kram!

Populära inlägg