Vilken dag!

En del dagar hinner man med allt, till och med att njuta av livet!

Dagen började roligt med att Per sa "Tänk att jag fick sova till tjugo i tio!". Det var klockan kvart i åtta. :-)

Idag har Per spacklat och grillat god mat. Jag har städat båda bilarna, klippt rosorna och rensat rabatterna. Vi har varit ute hela dagen, storhandlat, sprungit varsina rundor (Per 6 km, jag 7) och myst lite framför teven.

Elliot, Elina och Levi har lekt med kompisarna på gatan och hela familjen har fått en försmak på hur våren och sommaren kommer att se ut. Det är så skönt att slippa vintern och snön!

Imorgon står däckbyte och tapetsering på agendan. Det är mest Pers sysslor. Vad jag och kidsen ska göra beror på vädret. Mulle Meck...? Fyrishov...? Fler förslag? Någon som vill följa?

Här tar Levi igen sig lite med en tidning på golvet. Mitt fina lillhjärta som har varit strålande nöjd med att vara ute så mycket!





Kommentarer

Populära inlägg