En snuvig och skön dag.

Levi har varit superförkyld idag. Det är lite skönt, för då måste man inte åka till stranden fast det är jättevarmt. Man måste ingenting, utom möjligen att torka näsan väldigt ofta. Dagen går lite långsammare om man bara är hemma och tar det lugnt. Vi hann i och för sig åka till affären, åka och slänga lite sopor och köpa en glass. Farmor hann dessutom hälsa på och ta med sig Elina hem över natten (!). Och jag hann springa 4,2 km. Och ä n t l i g e n kände jag att jag hade många fler kilometrar kvar i flåset och benen! Hurra! (Kan bero på att jag drog ned på tempot lite...?) Jag hade dock inte ro i själen att ta en längre löprunda eftersom klockan var så sent.

Imorgon åker vi till Furuvik, om Levi inte snuvar ännu värre förstås. Men idag var det en skön oplanerad dag.

Kommentarer

Vilken fin blogg du har! Vad stora dina barn har blivit också:-)

Populära inlägg