1000 vilda idéer

Jag känner inte riktigt igen mig själv. Jag känner mig rastlös och planerar och planerar om semesterplanerna. Vi råkade få en blank vecka lite ofrivilligt och det var inte det lättaste att fylla den. Sista-minuten gick bort då det fanns så några resor att välja på att det blev på tok för dyrt (kanske beror på det konstiga vädret?). Egentligen vet jag inte heller om jag någonsin vill resa utomlands igen, men jag kollade verkligen allt även typ Islandsresor. Hyra stuga på Gotland hade varit kul, men då ville vi gärna få med oss någon och det är ju inte lätt med så kort varsel. Så även det gick bort. Istället åker vi till Lund till Pers morbror Mats som tog emot oss med öppna armar (tack, vi är ju trots allt lite av en invasion) och sedan till Liseberg på hemvägen. Och nej, barnen var inte alls svårövertalade. Nu återstår bara problemet att välja mellan allt man kan göra i Skåne. :-)

Kommentarer

Populära inlägg