7 års bloggande

Jag var tvungen att räkna efter. Jag har bloggat i 7 år! Jag har egentligen inget mål och ingen plan, men jag gillar min datadagbok. Den är visserligen tillrättalagd (jag skriver ju sällan om några problem och Elliot är inte så förtjust i att jag skriver om honom), men den heter ju också Lindas vinklade vrår. Jag är själv lite imponerad över att jag hållit ut så länge. Måste vara för att jag gillar det. I början skrev jag bara på datorn och då blev nog inläggen lite längre. Jag är allvarligt talat lite oroad över att få bestående problem med fingrarna genom att köra pekfingervalsen på telefonen, vilket jag gör numera 99 % av gångerna.

Elina uppfann en ny rolig lek idag. Säkerhetsmedveten som hon är satte hon på Levi både hjälm och säkerhetsbälte. :-)

Stark är hon också men "...SKYNDA DIG ATT TA KORTET!". 

Kommentarer

Populära inlägg