Världsdålig bloggare

Jag som alltid brukar vilja blogga har inte varit på hugget på sistone. Har med andra ord missat att blogga om att mamma var här och förgyllde våra liv (medan jag passade på att bli sjuk), att barnen har gått bus eller godis, att vi har bestämt resa med våra bästisar nästa höst och att jag och Per har varit på musikalen "Livet är en schlager". Den var så bra! Musiken och Johan Glans var den stora behållningen. Och jag måste tillägga att jag struntar i om Peter Jöback är homosexuell, transa (i musikalen) eller vad han nu vill vara. Han är alldeles, alldeles underbar!

Och idag när jag satt och jobbade ringde Kalle Anka (eller åtminstone en representant) och berättade att Elina vunnit en resa till Disneyland Paris nästa helg! Herrejisses! Min turgumma! Hon och en förälder (jag och Per får väl slåss även om han verkar ha företräde, men jag hjälpte till med ansökan) ska åka redan nästa helg! Nu ska jag åka till skolan och hämta henne och berätta den stora nyheten. Tror jag måste filma det!

Kommentarer

Populära inlägg