Fördelar och nackdelar

Det är en nackdel att vara en icke ihärdig bloggare eftersom bloggen blir aningen tråkig, men fördelen är att man har mycket att skriva om när man väl får ett ryck!

Jag lovar härmed att aldrig mer gnälla över att behöva skotta snö (det är jag som skottar i vår familj eftersom min rygg inte klagar lika mycket som Pers)! När snön väl kom gjorde den det med besked och Vassunda IF var snälla nog att dra fina längdspår och jag åkte ihärdigt tre dagar i rad! Elliot och Elina var också grymt ihärdiga och tyckte att det var fantastiskt roligt att åka längdskidor, så jag var dessutom i gott sällskap. 

Söndag kväll.


Mina finaste.


Mitt lilla Levigull hämtade sig från sina svinkoppor (och jag fick inga, pussarna till trots) och vi åkte till Ikea och käkade lunch (och handlade lite nyttiga och onyttiga saker). Han är ett sånt trevligt och gulligt sällskap den här finingen!


Vi hann med ett litet kompiskalas för vår nyblivna 4-åring och jag ombads göra en Frost-tårta. Jag blev väldigt nöjd med resultatet! 


Förutom längdskidor och kalas har barnen hunnit hälsa på farfar i helgen medan jag och Per putsat fönster på dagis, ätit god middag på Grekens och skruvat ihop soffan lite bättre. Jag har också tränat och tränat ihärdigt och igår var vi hela familjen en sväng till badhuset. Idag sitter jag på ett tåg nästan hela dagen för min sista jobbresa på nuvarande jobb.

Kommentarer

Populära inlägg