Semestrig semester

Vi har haft en sån semestrig semester att jag har glömt (förträngt, avsiktligt låtit bli) att blogga.

Men istället för att fylla på med idylliska bilder från vår absolut fantastiska älskade stuga kommer här en lista:

Vad stressar dig? Ganska mycket, men mest Per eftersom han är söligare än jag.
Vad ska du göra ikväll? Vara vaken tillräckligt länge för att se första avsnittet av en ny serie med Per. Och innan dess kanske ta en Pokemonpromenad om Levi tvingar mig.
Vad är svårt? Att bibehålla lugnet när barnen bråkar.
Vad är lätt? Att älska sina barn oändligt.
Vad blir det för middag idag? Något grillat som Per ska laga.
Vad vill du göra mer? Vara i stugan.
Vad går du igång på? Riktigt bra musik!
Vad gråter du av? Det mesta som är sorgligt, fint, gulligt och hemskt. 
Vad gjorde dig arg senast? Troligtvis ett av mina barn.
Vad åt du senast? Pasta med pesto.
Vad är fånigt? Lättkränkthet.
Vad är gott? Lösgodis!
Vad är ditt guilty pleasure? Vet inte exakt vad det är, men kanske smygätning av godis framför en riktigt bra bok när barnen har somnat.
Vad har du för äcklig vana? Jag gillar fetan på skinkan.
Vad är det folk tror om dig? Att jag är ordningssam.
Vad är ditt problem? Att jag inte är så ordningssam som folk tror.
Vad är ditt naturliga sinnestillstånd? Planerande och därmed o-mindful.
Vad är du inte? Lång.
Vad är ditt mest använda kraftuttryck: SKIT!
Vad tycker du inte är jobbigt? Att sjunga länge.
Vad ger dig energi? Att få göra det som faller mig in, helst ackompanjerad till riktigt hög musik!
Vad har du missuppfattat? Jag trodde jättelänge att det hette "SAS Star lions" istället för "SAS Star alliance"
Vad gjorde du nyss? Skickade ett arbetsrelaterat mejl.
Vad är klurigt? Att veta vad man ska göra med resten av livet utan att förspilla det på onödigheter.
Vad ska du göra nu? Jobba klart och gå hem.

Kommentarer

Populära inlägg