Stughelg!

Helger i stugan är sällan till besvikelse, inte heller denna. 

Havregrynsscones till frukost. Gick hem hos samtliga.


Alltid mysigt med stugfrukost. Har försökt analysera varför jag inte lyckas få till frukostarna lika mysiga hemma.
 

Per var krasslig under lördagen, men vi andra åkte slalom.

Jag ser lite vindögd ut där i glasögonen. Men min kollega ser cool ut!
 

Per var inte sjukare än att han kunde agera grillmästare.
 

Alltid gott med lunch utomhus. Men kallt!
 

 

Per piggade på sig så idag kunde vi åka alla fem! Jättefint väder!
 
 

När vi åkt klart hann vi med en promenad på Siljan.

Elliot Snöängel Bergstrand
 

Strålande sol och strålande vackert!


Jag och  mina största skatter.


Okänd snygg karl.
 

Gesundaberget i all sin prakt.
 

I Rättvik brann himlen så tjusigt att jag var tvungen att ta en bild.


Hemma igen och vardagen har redan börjat lunka på. Tvätta, tvätta, vika, vika, diska, diska, sova, sova. Etc.

Kommentarer

Populära inlägg