Lista

En försenad nytt år-lista (jag kommer aldrig att lessna på listor)

Gjorde du något 2017 som du aldrig gjort förut?
Det hoppas jag verkligen. Bytte jobb två gånger samma år till exempel. Oklart om det hänt förut. Ja, och så skickade jag iväg en lång tuss av mitt hår på narkotikaanalys (i samband med anställning på jobb nr 1) och så blev jag förälder till en tonåring (oh my God!).
 
Vilka platser besökte du?
Bland annat London, Turkiet, Piteå och Göteborg. En uttömmande lista skulle bli ack så lång.
 
Vad var din största framgång 2017?
Jag sökte och fick två jobb. Jag rehabiliterade bort min tennisarmbåge. Och vi höll ihop som familj ett år till.
 
Bästa köpet?
Pingisbordet? (Måste verkligen köpa något riktigt bra 2018 känner jag när jag skriver detta.)
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
 Absolut!
 
Årets låtar?
Despacito (dock inte mitt eget val, men alla radiokanalers)
What about us
 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Det var nog samma lika ungefär
 
Favoritserie?
The handmaids tale
Pretty Little liars
 
Bästa filmen?
Den där italienska kanske?
 
Vad gjorde du på din födelsedag?
Gruvade mig för 40-årsfesten?
 
Är det något du saknar år 2017 som du vill ha år 2018?
Mer snö i Alsike!
 
Nyårslöfte?
Äta mer vegetarisk mat.
 
Högsta önskan just nu?
Att jag ska vakna smal imorgon och ha riktigt svårt att gå upp i vikt.

Kommentarer

Populära inlägg