Bara tråkigheter från och med nu

Vi hade en sådan otroligt rolig och mysig påsk, men kvar dröjer sig en otrevlig känsla av att ha blivit snuvad på konfekten. Jag var inte alls klar med skidåkning, strålande sol, trevligt sällskap och godisätning i mängder när det plötsligt var dags att packa ihop och åka hem. Från och med nu ska jag satsa på tråkigheter så att tiden inte går fullt så fort.


Glömde påskpyntet hemma. 😱 Tur att man har kreativa barn!







Snön hade sjunkit, men tro mig, det fanns betydande mängder kvar ändå. Elliot lyckades tälja utan att ha sönder några fingrar alls. Per vallade alla våra skidor så att vi kunde åka extra fort. Nästa år blir det klister på Levis skidor. 😝






Jag var uppe med tuppen och bakade bröd. Närmar mig tydligen pensionsåldern eftersom jag vaknar av mig själv före barnen.




Vårvinter är det bästa som finns!




En modern variant av påskris.




Hej Siljan!




Min favorit-utsikt!




Tony och Per i Gesundabacken.




Lunch i det fria!




Lilla vild (mitt barn alltså) och ett nästan lika vilt barn till. Fullt sjå att försöka ha koll på dessa i backen!




Och så två dagar i Sälen. 😎




Men nu är glada påsken slut och tur är väl det, så att vi kan återgå till den grå vardagen. Livet blir längre på det viset.


Kommentarer

Populära inlägg