Gullungar!

Elliot har snokat i förrådet och hittade såklart en oinslagen julklapp! Eftersom han tror på Tomten stenhårt (det har liksom aldrig varit någon diskussion om att Tomten inte skulle finnas) så kunde jag ju inte berätta att det var en julklapp och inte kom jag på någon nödlögn heller. Det hela slutade med att han blev jätteglad av att få en ny film bara sådär helt apropå. :-)

Elina har sjungit Bä, bä vita lamm idag. Sista raden var "...och två par strumpor åt Lille-Lillemor". Det borde väl värma i fasterhjärtat! :-D

Imorgon åker jag till Tällberg och blir borta till fredag kväll! Kul och spännande, men hur ska det gå för resten av familjen? Per skulle komma hem en hel halvtimme (kl 18.30)tidigare idag eftersom jag har lite att göra innan jag åker, men han missade tåget så nu ligger han lite på minus.

Baka, baka liten kaka.

Kommentarer

Populära inlägg