Toalettnytt

Dagen började dramatiskt! Damerna vaknade först, men gick upp till herrarna när dessa behagade att kvickna till. Elina ville "spola toaletten" och gick för att göra det medan jag gosade på nyvakna Elliot. Hon tände dock inte lyset och såg således inte att toalettlocket var öppet. Ops! Ett skrik senare och jag fick fiska upp henne ur toaletten, där hon satt fast med båda armarna och halva kroppen (i Elliots nattpink) och med en stor bula i pannan. :-( Därefter blev det dusch i ottan.

För övrigt har jag haft två riktigt bra dagar på konferens i Tällberg! Jag kan varmt rekommendera hotell Dalecarlia (www.dalecarlia.se) för alla som vill bo lyxigt i Dalarna. Sällan har jag skådat sådan vacker utsikt från ett hotellrum, med utsikt över hela Siljan! Jag är helt fullpackad med information och jag kan inte bärga mig tills jag får börja på mitt nya jobb! Det här var ju bara en glimt...

Kommentarer

Populära inlägg