Livet i ett nötskal

Vårt liv ser ut så här just nu.

Barnen (och alla grannbarnen) är mycket nöjda över gungan och de romerska ringarna Per hängde upp i carporten.

Elliot får sällskap av syrran när han utövar en av sina största intressen som är att läsa Bamse.


Elina planterade en solros på dagis i början av sommaren. Nu har den växt om henne! :-)

Förra helgen fick vi på Pers initiativ (!) för oss att åka på lunchpicknick. Packade barn och cykelkärra.

Elina packade förstås kanin-bäbisen.

Vi hade en helt ljuvlig dag i skogen med god mat, utmärkt trevligt sällskap och massor av blåbär.

Den här helgen var det kvarteret Stockens årliga kräftskiva. Dagen började med Stocken-loppet kl. 10. Elliot sprang järnet 400 m och Elina var duktig som sprang hela vägen tillsammans med mig.

Väldigt glada medaljörer!

Per var supernöjd 3:a i 2,5 km-sträckan på nytt personbästa 10 min 37 sek!

Sen var det efterföljande 5-kamp kl. 16 och därefter kräftskiva. Supertrevligt!!

Idag har Elliot varit på kalas, jag och Elina har varit på tjejtur, jag har varit på styrelsemöte medan resten av familjen åkte till Farmor. Jag hann även storstäda och sy ett par shorts till Elina. Sen märkte vi att Elina har feber och jag planerar min jobbresa inför morgondagen medan Per planerar VAB. Livet i ett nötskal.

Kommentarer

Populära inlägg