Gott nytt år!

Gott nytt år till er alla (eller som i Pers fall, grått nytt hår)!

Att sammanfatta ett helt år med några rader känns så futtigt. Återigen har jag haft ett mycket bra år tillsammans med de människor jag älskar mest på jorden, vilket är något man inte ska ta för givet. 2009 var året när jag (äntligen) bytte jobb, men det blev ett byte extra innan jag hittade ett bra jobb. Vi blev med lill-bil, en Suzuki Alto som startade på första försöket igår efter att ha stått en hel dag i 15 minusgrader. Det härligaste som hände detta år var att vi åkte till Kanarieöarna! Elliot låter meddela att hans bästa detta år var att han fick börja på lekjudo. Det toppade till och med semestern.

Här är ett bildbevis på hur snabbt tiden går. Elliot i en kundvagn på Hemköp.

Imorgon skulle vi ha kört till Piteå, men ödets makter ville annorlunda och istället ska vi åka och bada. Sedan ska vi ha världens skönaste kväll och fira det nya året som börjar bra med en och en halv veckas ledighet!

Gott nytt år till alla som jag tycker om - jag hoppas ni vet vilka ni är!

Här bjuder jag på en som gillar alla, inklusive sig själv. Så här gör Elina varje kväll. :-)

Kommentarer

Linda sa…
Gott Nytt År önskar vi till hela Familjen Bergstrand!
Kramar från Linda & Ralf

Populära inlägg