Kära läsare

Kära läsare. Enligt min enkät till höger är ni 3 stycken. Fantastiskt att det åtminstone är 3 personer som är intresserade av vårt familjeliv. :-p

Jag glömde att visa bilder på vårt fina pepparkakshus som Elina gör sitt bästa för att slicka på när tillfälle ges. (För övrigt har hon pillat in en av non-stopen i internetuttaget under teveskåpet. Mig veterligen finns inga petskydd för sådana, men så har de inte träffat min dotter heller.)

Igår kväll somnade Elina väldigt snabbt inne hos sig. Så snabbt att hon inte hann till sängen...?

I övrigt intet nytt. Alla är friska (peppar, peppar) och vi ska på Elliots första judotävling på söndag! Bildbevis kommer, så håll ut kära alla 3 bloggföljare.

Kommentarer

Annika sa…
ha ha ha, jag kan trösta dig med att du åtminstonde har 4 bloggläsare.
Jag läser också din blogg lite då och då och kan väl inte riktigt sälla mig till katrgorin vän eller släkt mera fd kollega till Per.

Populära inlägg