Det blir en julbebis!

Äntligen får jag berätta att vi ska få en julbebis! Den 26 december beräknas h*n födas, men jag avser att knipa ihop till efter nyår. Jag har mått absolut förfärligt och knappt kunnat med åsynen av mat (eller hår av någon underlig anledning), men nu börjar det lätta även om jag fortfarande inte är värst sugen på middag. Barnen är inte värst intresserade av ett syskon. Elliot tycker att det räcker med ett småsyskon och Elina vill fortsätta att vara minst. De ändrar sig förhoppningsvis när den lill* behagar anlända. Jag och Per är lyckliga i alla fall!

Och så kommer en sammanfattning av vår sköna helg på Kolmården! Barnen i Bamses hus.

Vår egen spindelman var överförtjust i det stora spindelnätet.

Elina var mest förtjust i delfinerna och blev helt förtvivlad när delfinshowen var slut. Här klättrar hon på en bil.

Båda barnen tyckte att linbanan var en höjdare. :-)

Minisemestern var trevlig men aningen utmattande för oss alla och vi ser verkligen fram emot den riktiga semestern som för 3/4 av familjen börjar på fredag! Hurra!

Kommentarer

Anonym sa…
Stort Grattis så kul att höra...vad glad jag blir!!! Min syster väntade sitt första barn 24 December och hon sa att hon skulle knipa...men William ville ut så 28 december så kom han till världen. Så jag hoppas det går bättre för dig att knipa. Kram från oss i Öjebyn på Basungatan
Jenny N sa…
Grattis Linda!
Vad roligt för er!

Populära inlägg