Tantvarning!

Idag målade jag både mina och Elinas naglar (tår och fingrar) hallonröda. Lite tantvarning för mig, men vi blev så fina! Det är så roligt att hon är en riktig flick-flicka som älskar klänningar och bling-bling. Självklart erbjöd jag även Elliot att måla naglarna, men han är mer skeptisk. Han tappade sin ena tånagel idag (blä!), men som tur var fanns det en alldeles ny nagel under. Annars hade jag nog svimmat.

Igår var vi hos farfar och Eva och firade midsommar (som vanligt)! Vi hade det toppentrevlig och tog med kameran, men glömde dock att ta fram den.

Snart firar jag och Per 5-årig bröllopsdag! Jag är en ovanligt lyckligt lottad fru som har en sån fin man att dela livet med. De första åren tyckte jag det var riktigt jobbigt att säga "min man", men nu har jag vant mig.

Här är vi. Jag och Per. :-)

Kommentarer

Populära inlägg