Fan!

Jag hade verkligen sett fram emot ledighet, kalas hos Lillemor och att Linda, Ralf och Lucas skulle hälsa på. Istället blev vi sjuka. Igen. Levi fick sin första krupp och hade jag inte sprungit runt som en irrhöna så länge vid 4-snåret på natten att Levi hann pigga på sig hade vi åkt in till akuten. Han lät värre än ett rostigt tröskverk och jag blev absolut livrädd! Min lilla snutt. Sen blev Elliot sjuk och har nu närmare 40 graders feber. Nåja. Vad är en bal på slottet? Levi har åtminstone piggat på sig.

Elina delfina.


Slappar hos mamma. (Mamma slappar också.)


En mycket piggare gubbe idag.


Elina är (fortfarande) frisk. Här har hon målat sig själv. Duktig va?


Elliot har hunnit tappa en tand till.

Studsmattan har så många användningsområden. Har man, som Elina, stukat foten kan man ju alltid bädda ner sig där. Brorsan vill förstås vara med!


Jag är förfärligt stolt över att jag anlagt en rabatt på egen hand. Jag hade inte så höga tankar om mina trädgårdskunskaper, men nu börjar det blomma så vackert!

Och grönsaker är på G.

Det nya äppelträdet. Vi är inne på 3:e trädet nu. De andra har blivit uppätna av harar.

Mina vackra klematis! Jag råkade köpa fel sort, men det blev ju bra ändå. The President.

Kommentarer

Populära inlägg