Öjebyn!

Äntligen framme i Öjebyn! Alla barnen är så snälla när jag ska flyga med dem själv. Levi uppförde sig exemplariskt och sov nästan hela resan och de stora barnen var så behjälpliga när det behövdes.

Första morgonen här började redan kl. 05.30 så det känns som att det börjar närma sig förmiddag nu när klockan är 07.06. Mormor/mamma har redan åkt till jobbet och jag funderar vad jag och barnen ska hitta på resten av dagen. Kanske våldgästa någon...? Det är lite så det känns när man kommer förbi med tre vildingar. :-)

Tony är ledig men sover (hur det nu är möjligt i det här oljudet som består av en Harry Potter-film och tre mycket pigga ungar) och eftersom han är ledig trodde Elina att han kanske var pensionär.

Det är lite mindre snö än sist vi var här.


Jag har inte glömt kameran för ovanlighetens skull, så jag ska nog kunna lägga in en eller annan ny bild snart.

Kommentarer

Populära inlägg