Fullt ös medvetslös

Ibland tycker jag att det är så underligt att det känns som att tiden bara springer förbi hela tiden. När jag var liten kommer jag ihåg att jag tyckte att tiden gick långsamt. Men när jag funderar på allt man hinner pressa in på en vecka så är det kanske inte så konstigt ändå?

Förra veckan var det Pyttekör, gospelkör, besök av mamma och Tony, storstädning (av mig och Per), städ på dagis, jobbesök och jobb för både mig och Per, dopsjungning, kalas och middag (för mig, Elliot och Levi), förberedelse inför loppmarknad, loppmarknadförsäljning med hela familjen, bibliotekbesök, simskola för Elliot och Elina och därtill allt som alltid tillkommer i vårt liv såsom dagligt plock, packning av väskor, läxläsning, inköp av presenter, kånkning av barn, handling och matlagning, etcetera... Och så förstås en familjesnuva på det!

Någon gång kommer ekorrhjulet att sakta in och då kommer man att sakna att barnen var så här små. För så här små blir de aldrig igen! Här ser vi på Fångarna på fortet tillsammans. Lördagens höjdpunkt!

Och Levi håller oss fullt sysselsatta genom att ställa sig upp mot precis alla möbler precis hela tiden. Lillhjärtat!


Kommentarer

Linda sa…
Jag är så himla imponerad av allt ni klarar av och hinner med! :)
Du/ni borde få guldmedalj varje dag!
Kram!

Populära inlägg