Jag ser inte hullet för allt det där gullet

Det blir många bebisbilder när man har en bebis! Hur många bebisar man än får (nu har jag ju i och för sig bara haft tre) så är allt ändå så otroligt fantastiskt varje gång. Tänk att för bara 9 månader sedan hade jag ett litet knytte i famnen som inte kunde göra mycket väsen av sig. Och nu har vi en liten kille som tar sig runt på egen hand och utforskar världen.

Mina bebisar har alltid gillat altandörren. Här spanas efter "gula bussen".

Levi är 71,5 cm och väger 9825 g. Han är både längre och tyngre än vad de båda andra barnen var i samma ålder. Elliot var lika lång när han var mellan 11 och 12 månader. Fast nästan 2 kg lättare. Elina vägde lika mycket som Levi när hon var 18 (!) månader. Och då var hon 79 cm...

Fast jag ser inte hullet, B A R A gullet!


Godisgubbe!

Min andre son planerar ett fallskärmshopp.


Medan Levi nöjer sig med att gunga i carporten.

Elliot älskar att hjälpa till att sköta Levi. I korta perioder.

Min stora snygging!


Kommentarer

Morfar Bengt sa…
Hej Linda! Vad roligt att läsa och titta på dina bilder. Jag har fått hjälp att hitta hit och titta. Det blir roligt att ses i veckan. Hälsningar Morfar och Gunhild

Populära inlägg