Piratskeppslopp och livet i stort

I vår familj är det aldrig lugnt. När man tror att det ska bli lugnt då får man (läs: jag) någon konstig infektion och så verkar det inte finnas någon läkare i hela länet som vill träffa en (läs: mig). Åtminstone inte förrän imorgon. Jag skulle kunna skriva en hel uppsats om hur jag blivit hänvisad än hit och än dit. Nästa gång ska jag få något vanligare, typ halsfluss, men denna gång proppar jag i mig Ipren och låtsas som om allt är som vanligt. Och så VAB:ar Per. Det måste vara den enda bonusen.

Idag har det varit Piratskeppslopp och det finns såklart bildbevis!

Klara, färdiga...



...spring!



Heja, heja!



Hela familjen på plats. Elliot sprang alldeles själv och jag och Levi sprang en bit med Elina. Per bakom kameran för en gångs skull.



Diplom förstås!



För övrigt är stressnivåerna höga just nu. Jag längtar tills barnen blir lite äldre och typ kan laga middag och vakta Levi medan jag och Per åker till Kreta. :-) Igår fick jag och barnen i alla fall underhållning, god mat och ljuvlig efterrätt hos svärmor/farmor och det tackar vi för allra ödmjukast!

En sista bild innan jag måste göra något vettigare. Far och son jobbar tillsammans i köket. Visst är de fina?

Kommentarer

Populära inlägg