Vilken vecka!

Ibland hinner ett helt liv förflyta under en vecka känns det som. Den här veckan har varit konstig. Jobbet har figurerat i media på ett väldigt negativt och orättvist sätt och jag har blivit påmind om att jag troligtvis är den mest godtrogna personen i världen. Jag har väl alltid trott att media, i det här fallet tv4, verkligen gör sitt yttersta för att spegla verkligheten, men från och med nu ska jag ta det mesta som sägs i teve med en nypa salt. Eller två.

Igår var jag och Per (!!!) på fest. På dagis. Ja, vad ska man säga? Vi är småbarnsföräldrar ut i fingerspetsarna. Det var i alla fall väldigt trevligt. Fast Levi tyckte att det var lite ovant att bli barnvaktad så jag fick, i likhet med Askungen, snällt åka hem innan festen var slut. Per fick stanna och städa. ;-)

Idag har vi gosat, putsat fönster och handlat lite. Eller i vår familj blir det alltid att man handlar mycket. Men vi har åtminstone handlat för hela veckan.

Imorgon är det fars dag och då ska jag och barnen göra lite tårta och sedan ska vi äta middag hos farfar. Trevligt! Men först ska vi på gudstjänst då Elina ska uppträda med Pyttekören. <3 (Om vi får upp Levi i tid vill säga. Imorse sov han till 9.30.)

Kommentarer

Populära inlägg