Tänk jag drömde inatt...

Inatt drömde jag att Per ville skiljas. Helt utan förvarning hade han träffat en ny kvinna och lämnade mig. Jag kan inte hjälpa att jag blir arg på Per i verkliga livet när han gör så här mot mig i drömmen!



I verkligheten har natten varit usel då Levi är så täppt i näsan att han knappt kan andas mellan varven. Och tro inte att man kan lägga Levi i högläge heller, då han går fram som en liten tromb i sängen.



Helt utpumpad somnade han med vällingflaskan i munnen. :-)


Kalas nr 2 har avlöpt. Ibland är det bra med ett avlångt vardagsrum.




Elliot har åstadkommit ett riktigt konstverk av sin ena födelsedagspresent! Tveksam kommentar dock vid målandet: "Det är bra att vara noggrann mamma, för då får man mer beröm."




Och för att vara november så är det ju alldeles fantastiskt väder! Jag, Elina och Levi har varit på långpromenad idag och det var härligt!



Elina är lite hostig, så hon är hemma med mig och Levi i veckan. Minsta motståndets lag kanske, men det är väl bäst att passa på medan man kan? Hon verkar inte lida i alla fall.


Hela familjen Ipad :-D

Kommentarer

Ja, shit va tiden går! Det var ju nyss Elliot föddes!! :-) stora killen nu! :-) Elina börjar ju faktiskt bli ganska stor hon med!! :-)

Åååhh visst är det mysigt med välling flaskan! Lo äter välling på morgon och kväll och det är ju klart mysigaste stunden... :-)

Populära inlägg