Plötsligt händer det...!

Elina har lärt sig att läsa idag! Hon är ju bara 4 år och 9 månader och jätteduktig! Vår stora, fina tjej! Det har varit på gång länge, men vi har ju inte känt någon stress och press precis.
Här har hon byggt ett slott av dominobrickor.


Och Elliot har varit på disco igår. Snygg va? Roligast var att handla godsaker själv. Väl hemma ville han ha en lektion i att dansa tryckare. Jag frågade om han vet vad man säger när man vill dansa med någon. "Självklart. Får jag lov?" blev svaret. Artigare 7-åring får man leta efter.

Och Levi kan se gnällig ut. Och han är så himla söt när han gör det!

"Men herregud! Är det ingen som kan plocka upp mig i famnen?!"


Idag har jag, Per och Levi ätit brunch på hotell Clarion i Uppsala. Kan varmt rekommenderas. Jag blev så mätt att jag knappt fick i mig lördagsgodis flera timmar senare. :-)

Kommentarer

Populära inlägg