Fitness fighten

Det går bra för mig och min träning! I fredags och lördags hade jag en riktig dipp och på lördagen gjorde jag ett välbehövligt träningsuppehåll. På söndagen kändes det riktigt roligt att köra igång igen! Det kanske inte passar alla att träna 30 dagar i sträck?

Det tog 11 dagar, men igår flyttade min inneboende godisråtta ut. Sötsuget är borta! Det hade jag väl aldrig trott om mig själv. :-D

Idag har jag och min bästa Emma varit ute på långpromenad och sen har jag varit på F & S och kört core.

Jag gråter lite när jag tänker på att det är mer än halva tiden kvar av Fitness fighten, för att i nästa sekund glädjas åt att jeansen sitter lite löst. Jag kommer att bli den snyggaste jag varit på flera år och då kan jag ju stå ut med detta intensivtränande i några dar till. #Pepp pepp.

Kommentarer

Populära inlägg