Inspirerad!

Jag känner mig inspirerad! Nu när min kondition inte ligger, som den vanligtvis brukar göra, i botten så tycker jag att det är kul att träna! Två kvällar i rad har jag varit ute och sprungit (ja, ni läste rätt) och det var ju bara så roligt! Särskilt sen jag fick Runkeeper att fungera på mobilen också, så man kan mäta sina resultat. ;-)

Lilla stora Elina läser så fint på egen hand och hon vet verkligen hur man gör det trevligt för sig själv. Här har hon bäddat ner sig i bäddsoffan, tagit fram en lampa, brett om sig med snutten och tagit Bamsen som sällskap och ligger och läser. Lilla livsnjutaren. Hon har dessutom, med stor inlevelse, på egen hand städat lekrummet och var mäkta stolt över detta (och det var förstås föräldrarna också)!


Efter löprundan var jag ju ändå tvungen att köra lite styrkeövningar och jag hade gott sällskap! Istället för hantel kan man träna med flöjt. :-D


Det är så himla trevligt med helg! Idag har vi köpt en cykel till Elliot, handlat godis på bästa Chokladhuset, storhandlat, övningscyklat med Elina, spikat upp lite spaljeer och lagat god mat. Njutit helt enkelt! Och imorgon får vi kusinfrämmande! Härliga underbara liv!

Kommentarer

Populära inlägg