Det tar sig med projekten på Sättragatan!

Trots förkylningar och allmän risighet, så går det framåt med våra projekt. Här ska det bli en ny uteplats!


Idag har vi dessutom hunnit med stranden (med ett bonusbarn, så jag fick åka baklucka, haha) och nu blir det grillning! Inga vackra dagar att slösa med denna sommar, utan bara att passa på medan solen och värmen samspelar för en gångs skull.

Idag har jag faktiskt lekt med barnen. Jag älskar ju förstås att vara med barnen, göra saker tillsammans med dom, läsa för dom, gosa med dom och bara samexistera ihop, men lekning står inte högt uppe på listan dessvärre... Men idag har vi lekt isstatykull, kom alla mina små kycklingar och under hökens vingar kom. Mycket roligt (och jobbigt)! Och sen har jag ansiktsmålat dom till oigenkännlighet. :-) Mina allra bästa!


Semesterdagarna börjar dessvärre sina och jag inser att jag börjar jobba om 11 dagar! Hjälp! 20 månaders föräldraledighet har sprungit iväg och nu är det sannerligen dags att återvända till verkligheten. Men först några fina dagar till, tack!



Kommentarer

Populära inlägg