Hemma idag...

...med tre halvsjuka barn idag. Väldigt stor skillnad mot att vara hemma med tre helsjuka.

Jag har kollat på hemnet (jag är lite av en missbrukare) och hittat ett hus som var så otroligt välstädat, välorganiserat och välinrett. Så där som jag själv inte skulle kunna få till det hur mycket jag än försökte. Jag försöker intala mig att dom som bor i så där välstylade hem måste ha väldigt tråkigt, för det enda dom gör är att städa. Och att det troligen är anledningen till att dom nu skiljer sig och flyttar därifrån. Det finns nog en diagnos för sådana som jag.

Jag går ju själv på Kåvepenin mot halsfluss, men jag får så otroligt ont i magen efter varje tablett. Ska det vara så? Jag orkar inte ringa och kolla med sjukvården. Antagligen är jag ju inte döende.

Mina stora barn börjar bli rastlösa och grälsjuka och jag tror att vi måste gå ut. Ja det ska vi!

Kommentarer

Populära inlägg