En dag.

Väckte Elina tidigt och tog med henne till jobbet. Annars blir det orättvist vilket måste vara en av de värsta saker man kan göra mot en 6-åring. Och hon var en ängel och mycket trevligt sällskap. Hon uppskattade restaurangmaten så mycket att hon bestämde sig för att börja jobba på mitt jobb när hon blir stor. Om jag är kvar då. :-)

Levi blev sjuk igen och hämtad av sin pappa på dagis. Igen. Levi tycker att jag och han ska umgås mer än vi redan gör. "Mamma sova mig ela natten." Ok, då gör vi så.

Både Elliot och Elina har avslutningar imorgon. Inte för att någon av dem faktiskt slutar imorgon, men sommarfest x 2 blir det. Levi måste i princip vara döende för att vi skulle missa dessa avslutningar. Det är en av årets höjdpunkter för mig när barnen uppträder i sina finkläder. Då är jag rik ska ni veta! Och rörd.

Och just ja. En död björk fick nytt liv tack vare Per.

Kommentarer

Populära inlägg