Perfekt?

Perfekt finns inte, men den här tiden på året njuter jag som mest (lite väl mycket till och med - i lördags åt jag tills jag mådde illa!)! Det är innan semester och jag ser allt roligt som ligger framför oss och är mycket bättre på att njuta av att ha allt det kvar än när jag faktiskt är mitt uppe i det. Knasigt men sant!

I helgen har vi bland annat hunnit med oväntat (trevligt) besök, fotbollsträning, dagisfix, bröllopssång, en lång cykeltur, lite (mycket) plock och städ, plantering av två födelsedagsbuskar samt ett tevespelsinköp (vill man bli populär är detta ett bra förslag) och därmed lite spel. Elliot har även hunnit med öroninflammation och Elina ont i halsen. :-( (Vab måste man också försöka klämma in ibland, även om det passar extra dåligt precis före semestern.)

Levi har lärt sig be snällt ("Åka ekparken nälla mamma") vilket nästan är omöjligt att motstå .

Lämnade hemmet för en tur till Eslöv imorse 5:10 och kolla vilket mys jag gick miste om!







Kommentarer

Populära inlägg