Fredagarna

Jag är ledig på fredagar. Måste vara ett av de klokaste besluten jag fattat i vuxen ålder. :-) Elina har fått välja själv om hon vill vara ledig eller i förskoleklassen på fredagar. Eftersom hon har idrott vill hon gärna vara där. Vi får väl omvärdera om hon ändrar sig. Men i dagsläget är det alltså bara jag och Levi fram till kl. 12:15. Så mysigt! Jag och min trevliga och kloka lilla kille. Imorse i duschen frågade han om han skulle kissa sig i ansiktet om han höll snoppen uppåt. Haha! Tyder ju på någon slags logiskt tänkande. Sen har vi också hunnit vara in till Uppsala och besöka en badrumsbutik (äntligen!) och handla lite (mycket) mat. Och så åt vi en glass. Några nyfikna gråsparvar hade vi som sällskap och Levi ville så gärna bjuda dem av glassen. Jag fick till slut ta fram en nyinköpt brödskiva och låta honom mata fåglarna med den istället för glassen. Populärt såväl hos fåglarna som hos Levi.

Nästa vecka är så otroligt fullspäckad att jag gruvar mig redan innan den börjat. Men sedan är det bara en vecka kvar till dess att vi åker till Turkiet!

Kommentarer

Populära inlägg