Elliot

Jag har alltid vetat att jag ville bli en förälder. Vi hade några år av ångest när vi trodde att vi inte skulle lyckas bilda familj och nu har vi, fantastiskt nog, tre fina barn. Livets mirakel!

Först ut var Elliot för 9 år sedan. Min fina prins! Innan Elliot kom visste jag inte att kärlek kunde vara så gränslös och villkorslös. Det är så lätt att älska sitt barn.

Elliot - det som gör just dig så speciell är att du är så genomsnäll, att du har en härlig humor och faktiskt är klok som en bok. Sen är du ju en väldigt snygg kille. :-) Du är lätt att komma överens med, du har stark rättspatos och du är en utomordentligt snäll och ansvarstagande storebror. Jag kan inte tänka mig en bättre son!

Grattis på din stora dag (som du har förmånen att dela med din gammelmormor)! Många kramar från din mamma. <3 p="">

Kommentarer

Populära inlägg