En resumé av 2014

Årets resumé får även detta år bli i listform. Här är mitt år i kortversion:

Årets bästa: Det bästa med alla mina år är familjen. Tänk att vi har gillat varandra ett helt år till! Det finns 0 konkurrens om denna post.

Årets sämsta: Magsjuka på Cypern var inte roligt. Inte heller en inställd Disneyvinstresa p g a magsjuka. Och som grädden på moset avslutade vi året med ett par magsjukor till. Men jag säger som Tony - det finns dom som har det värre. ;-)

Årets roligaste: Barnen röstar på Liseberg i två dagar. Är barnen glada är jag också det.

Årets överraskning: Sommarvädret var helt fantastiskt! D E T var en överraskning!

Årets godaste: En lunch med en kollega utanför Rättvik (?) var i alla fall grymt god!

Årets gör-om: Många resor, korta och långa. Det gillar vi!

Årets gör-inte-om: Alla jobbresor hoppas jag kunna slippa 2015. 

Årets sötaste: Kan mycket väl vara barnens nya kusin!

Årets ansträngning: 2 mil löpning i veckan med min Anna! Det gör vi om 2015!

Årets sista dag har vi traditionsenligt badat, laddat för god mat, nyårsbingo och ett födelsedagsbarn imorgon. Gott nytt år!!




Kommentarer

Populära inlägg