Fredag

Fredag igen och för första gången på flera veckor är jag inte sjuk. Jag måste ju ha haft influensan?? Vilken annan sjukdom är så här sjukt långdragen? Bra gjort att gå till jobbet i så fall.

Idag myser jag och mitt lilla gull i soffan innan vi ska åka till IKEA och köpa en ny stekpanna. När Elina slutar skolan ska vi hämta henne och åka till frisören. Sedan har jag bokat däckbyte till båda bilarna och efter det är det fredagsmyyyys. Imorgon ska jag sjunga på två dop och sedan åka till Södertälje på riktig tjejkväll med de bästa tjejerna!

Och vet ni vad? Jag har fått en ny cykel av Per! En hybrid (Crescent femto 2015) som jag ska cykla tjejvättern på nästa år. 10 mil. Oj vad jag längtar (OBS! Ironi!). Men i alla fall. Den är så superfin som någon cykel någonsin varit och det är typ som en annan sport att cykla med den jämfört med min förra cykel (som var så dålig att den knappt kan räknas som en cykel), kanske till och med lite roligt även om jag faktiskt inte alls gillar att cykla.

Just det! Igår när jag hämtade Levi från dagis så berättade han att han hade lekt med en "småunge". Jag frågade om han var en stor kille. Nej, det var han absolut inte, han var en lillkille även fast han jobbar på Piraten (storbarnsavdelningen) nu. Han förklarade också att om man står på tå så blir man ett år äldre. :-) Jag hade så otroligt roligt åt denna gulliga konversation.

Kommentarer

Populära inlägg