Bättre sent än aldrig

I början (och i stort sett hela) sommaren kunde man ju inte tro att det skulle bli n å g o n regnfri dag överhuvud taget, men det blev det! Det var bara det att vi hade börjat om att jobba då. Fast det har inte hindrat oss från att njuta ändå!
 
Igår efter middagen och när Per ändå var iväg på AW så passade jag och barnen + ett bonusbarn (alltså inte mitt eller Pers utan ett barn med helt fristående föräldrar) på att åka till Särsta och bada. (Ja, jag badade förstås inte, men jag stod på stranden och sympatifrös lite.) Supermysigt!
 

Och i helgen var vi till Gustavsberg på 40-årskalas. Oj, vad fint det var där! Och oj, vad otippat att jag skulle åka dit för första gången samma vecka som jag åkte till Kungsängen för första gången. Stockholm är stort!
 

 
Och en ledig dag förra veckan åkte vi på Elliots begäran till Vapiano i Täby C för att äta supergod lunch tillsammans. (Elina var på teaterläger och Per jobbade.) Jag lyckades dessutom matcha killarna fint.
 

Och Levi passade på att bada i Täby C. Varför inte liksom?

 


Kommentarer

Populära inlägg