Kört så det ryker!

Tur att jag blev frisk, för annars hade jag inte fixat den här flytthelgen. Rolig och jobbig kan den väl sammanfattas med. Vi har alltså flyttat ett helt bohag till vår superfina stuga! Och inga bilder har jag tagit (bara en där Per poserar i kallingar och den får jag inte lägga ut), men vi åker till stugan om två veckor igen och då ska jag ta bilder!

Jag och Per har varit värsta flyttgubbarna och utöver själva kånkandet har vi agerat möbelmonterare (Per) och städerskor (jag). Barnen har varit snälla och hjälpsamma tursamt nog. Levi har inte förstått att det är vår stuga, för han var alldeles ovillig att lämna saker där "ifall någon kommer och tar dom".

Vi har hittat grannbarn i liknande åldrar (som vi hoppas åker dit ofta!) och barnen planerar att bygga en träkoja.

Och idag ska jag på spinning! Nästan ett Hallelujah-moment i mitt liv!

Kommentarer

Populära inlägg