En härlig vårhelg!

Tusentals vitsippor är bra för hjärtat!
Elina badade i Siljan 7 maj! På hennes min kan man dock ana att vattnet inte var så varmt. :-)
Min älskade trio! Lyckliga mig som har er!
Det är kanadagäss som gör dessa spår i sanden. Det syns inte på bilden, men de är jättestora!
Mycket pyssel hinner vi med i vår stuga, särskilt en av oss. 
Älskade älskade Elliot!
Syskonkärlek!
Det var vinter i backen, trots sommarvärmen! Vi såg någon som åkte skidor i bara shorts.
Vi gick över Solleröbron mitt i solnedgången. Så vackert!
Vi är helt kära i vår lilla stuga!
View from the top of Gesundaberget.
Denna gång lyckades jag inte bara få med gardiner och gardinstång, utan även gardinstångsfästena, så helt plötsligt blev det lite mer ombonat! Och vi (Per) fick också upp lampan som vi fått av Lena som jag tycker passar perfekt i vårt kök!
Själv hann jag baka, vilket jag verkligen älskar att göra! Till frukost!

Efter en helt fantastisk liten långhelg har vi hunnit landa i vardagen igen.

Kommentarer

Populära inlägg